• +48 663 434 145
  • aid@ab.pl

Rozmawiamy o nowych technologiach z przedsiębiorcami w Krakowie!

[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.19.4″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}” theme_builder_area=”post_content”][et_pb_row _builder_version=”4.19.4″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}” theme_builder_area=”post_content”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.19.4″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}” theme_builder_area=”post_content”][et_pb_text _builder_version=”4.20.2″ _module_preset=”default” text_line_height=”1.9em” header_2_font_size_tablet=”” header_2_font_size_phone=”16px” header_2_font_size_last_edited=”on|phone” global_colors_info=”{}” theme_builder_area=”post_content”]

Z początkiem roku rozpoczęliśmy nasz cykl Śniadania Technologiczne AID, gdzie wspólnie z Partnerami pokazujemy przykłady rozwiązań IT dla firm i organizacji. Pierwszym przystankiem był Kraków, gdzie z firmą Morele Biznes opowiadaliśmy m.in. o rozwiązaniach Intel, Microsoft i HTC Vive.

Nasi eksperci nie tylko wyjaśnili w jaki sposób planować zakupy rozwiązań IT do firm, jak można to zrobić z AB Innovation Designer. Tematem przewodnim była platforma Intel vPro, innowacyjne rozwiązanie pozwalające na zarządzanie siecią komputerów już z poziomu BIOS bez dodatkowych płatnych programów. Dzięki temu firmy mogą liczyć na duże oszczędności i zwiększyć swoją wydajność. Poruszaliśmy również kwestie wykorzystania technologii VR oraz IoT w przemyśle.

Tomasz Jankowski z AB Innovation Designer miał okazję przybliżyć temat Microsoft Intune Endpoint Management oraz zapoznać wszystkich z najnowszymi trendami w VR i IoT prezentując konkretne przykłady, które można wykorzystać w danej branży.

Marek Jan Danilowski Ambasador Intel vPro pokazał, jak poprawić efektywność swojego działu IT i ułatwić zarządzanie oraz serwisowanie komputerami całkowicie zdalnie. Wykorzystując technologie vPro oraz Intel Endpoint Management Assistant.

Uczestnicy śniadania mogli nie tylko posłuchać wykładów specjalistów, ale również porozmawiać z nimi osobiście. Była to doskonała okazja do wymiany spostrzeżeń i opinii z różnych branż.

 

 

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

    Comments are closed